poniedziałek, 24 czerwca 2013

Imagin z Zaynem cz.II

Hej miśki co tam u was ?? Mam dla was 2 cześć imagina o Zaynie i jak ktoś by chciał to mam 3 cześć ,ale nwm czy ją dodać.
___________________________________________________________________________________
Obudziłam się rano wtulona w Zayna.Popatrzyłam na niego ,a on tylko się uśmiechał.Już miałam go pocałować ,ale zdzwonił telefon.Dzwoniła Policja wiec odebrałam:
-Dzień Dobry!! Czy przy telefonie Zayn lub [t.i] Malik ??-zapytał policjant
-Tak tu [t.i] Malik
-Znalazł się pański syn-powiedział Policjant ,a ja popłakałam się ze szczęścia-Proszę o odebranie łobuza-powiedział i się rozłączył.
-Co się stało [t.i] ??-Zapytał zdezorientowany Zayn
-Tom się znalazł-powiedziałam,a on mnie namiętnie pocałował.Szybo się ogarnęliśmy co jakiś czas się całując i przytulając.Brakowało mi tego.Gdy byliśmy ogarnięci weszliśmy do auta i pojechaliśmy na policje.Po 20 minutach byliśmy na miejscu i weszliśmy na komisariat za rękę.Na krześle siedział Tom,który uśmiechnął się zaraz gdy nas zobaczył i szybko zeskoczył z krzesła.Po czym pobiegł do nas i przytulił.
-Ty łobuzie!! Co ty sobie myślisz uciekając z przedszkola??-zapytał Malik śmiejąc się
-Bo myślałem,że już mnie nie kochasz i że przeze mnie się tyle kłócicie-powiedział smutny chłopiec
-Tom mówiłam że tatuś cię kocha,a nie kłóciliśmy się przez ciebie tylko przez brak czasu dla siebie przez to ze ciągle pracujemy-powiedziałam kucając przy nim
-Kotku kocham cie i nigdy nie przestane-dodał Zayn całując swojego syna w czoło
-Ale nie kochasz mamy -powiedział smutny Tom
-Kocham i to bardzo mocno-odpowiedział mój mąż całując mnie w policzek
-Naprawdę ????-zapytał chłopczyk
-Tak i nie żartuje,ani nie kłamie-odrzekł Mulat
-Czyli już nie będziecie się kłócić ??-zapytał Tom
-Nie-odpowiedzieliśmy równoczesne z Zaynem,co mnie rozśmieszyło.Później się jeszcze raz przytuliliśmy i poszliśmy do jakiegoś policjanta powiedzieć ,że odbieramy Toma.Potem poszliśmy do auta.
-Może to zły pomysł ,ale jedzmy na lody ???-zaproponował Malik
-Czemu zły ??-zapytał Tom
-Bo uciekłeś ,a powinieneś dostać kare a nie dostać lody-odpowiedział mu Zayn
-Ale...proszę ja chce na lody-krzyczał na całe auto nasz syn
-To co idziemy na lody czy nie kotku ??-zapytał mnie
-To zależy czy młody się zamknie jak pojedziemy ??-Zapytałam Toma
-Tak zamknę się-powiedział szybko chłopiec
-No to jedziemy
Mosia xoxo

niedziela, 23 czerwca 2013

Imagin z Zaynem cz.I

Cześć miśki dawno mnie tu nie było ,bo nie miałam weny ,ale teraz mam i postaram się ją wykorzystać.Miałam napisać romantycznego z Louisem ,ale nie mam na razie pomysłu wiec napisałam z Zaynem.Myślę że wam się spodoba
________________________________________________________________________________
Jestem żoną Zayna Malika od 4 lat.Bardzo go kocham ,ale nie okazuje mu tego od czasu kiedy urodziła się nam synek Tom,który ma 3 lata.Wszystko się zmieniło po tym jak nasi rodzice dowiedzieli się o tym że zostaną dziadkami i kazali nam wziąć ślub ,żeby ich wnuk miał normalną rodzinę.Po kilku miesiącach odbył się ślub.Było niesamowicie.Po niecałych 4 miesiącach urodził się Tom ,a Zayn musiał wyjechać w trasę więc nawet nie był przy narodzinach swojego syna.Przyjechał po 9 miesiącach do domu i wszystko się zmieniło.Ja z Zaynem zaczęliśmy się kłócić drobiazgi.Mój mąż jeśli mogę go tak nazwać z każda następną kłótnią spędzał coraz mniej czasu ze swoim synem.

Dziś gdy kładłam spać Toma zapytał mnie:
-Mamusiu czemu tatuś już mnie nie kocha ???
-Skarbie on cie kocha ,ale nie ma czasu żeby ci to okazać-wymyśliłam to na szybko ,bo nie powie mu że go nie kocha ,bo nie ma przez ciebie czasu na imprezy
-Kłamiesz-powiedział Tom co mnie bardzo zdziwiło
-Nie kłamie cie kotku nie mogłabym cie okłamać -przyrzekłam Małemu-A teraz idz spać ,bo jutro idziesz do przedszkola-dodałam i po pocałowałam go w czoło ,a Maluch utulił swojego misia.Zgasiłam światło i wychodząc z jego pokoju powiedziałam cicho dobranoc.Zeszłam na dół po schodach i poszłam do kuchni po szklankę soku.Wzięłam jeszcze telefon i poszłam do salonu gdzie był mój mąż.
-Odbierzesz jutro Toma z przedszkola ??-zapytałam
-Czemu ja go mam odbierać ??-odpowiedział pytaniem
-Bo to też twój syn-odparłam patrząc na telewizor
-Wiem ,ale jutro mi się nie chce-powiedział bez ogródek Zayn
-Dobrze ja go odbiorę-wstałam z fotela i poszłam wściekła do mojego pokoju ,który kiedyś był nasz ,ale od kiedy zaczęliśmy się kłócić Zayn śpi w pokoju gościnnym.

Obudziłam się o 7 i poszłam obudzić mojego synka do przedszkola.Ubrałam go i zeszliśmy do kuchni.Zrobiłam Tomowi jego ulubione kanapki.Po chwili do kuchni przyszedł Zayn w samych bokserkach i zaczął robić sobie śniadanie.Ja siedziałam obok mojego syna i patrzyłam zawzięcie jak Mulat robi sobie kanpke.Po chwili mój syn zeskoczył z krzesła i podszedł do swojego taty i podał mu talerz ,żeby on go umył.Byli do siebie podobni jak dwie krople wody tylko ,że innych rozmiarów i mniejszy był bez tatuaży.Tom stał przed swoim tatą i przyglądał mu się.
-Tom idziemy do przedszkola-zawołam mojego syna.
-Dobrze już Idę-powiedział i pobiegł ubrać buty.Gdy miał ubrane buty wyszliśmy z domu zostawiając Zayna samego.Po kilku minutach byliśmy na miejscu.Pożegnałam się w aucie z moim synem i pojechałam do pracy.

Wyszłam z pracy i kierowałam się w stronę auta gdy zadzwonił mi telefon.Był to Zayn ciekawe co takiego ważnego się stało ,że zadzwonił do mnie.Odebrałam
Z:Hej [t.i]
TY:No Hej
Z:Jesteś w domu ???
TY:Nie ,ale ty powinieneś być ??
Z:No właśnie pojechałem po Toma ,ale go nie ma w przedszkolu w gole go dziś ty nie było
Ty:Co !? Widziałam jak tam wchodził
Z:No ale go nie było
TY:To gdzie jest ??
Z:No nie wiem nie ma go ani u twoich rodziców ,ani u moich
TY:Zaraz tam będę-prawie płakałam
Z:[t.i] jedz spokojnie i się nie przejmuj
TY:Postaram się-powiedziałam i się rozłączyłam
Szybko pobiegłam do auta i jak najszybciej dojechałam do przedszkola Toma.Tam czekał na mnie Zayn.
-I co wiesz coś ??-zapytałam Malika
-Nie ,ale pojedzmy do domu może tam będzie-odpowiedział.Szybko wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy do domu.Niestety tam go też nie było.Rozpłakałam się jeszcze bardziej.Gdy Zayn to zobaczył przytulił mnie mocno co mnie zdziwiło
-Spokojnie na pewno się znajdzie-pocieszał mnie-Zobaczysz jak będzie się bawić ze swoim rodzeństwem,przy prowadzi swoją dziewczynę i zrobi nam wspaniałych wnuków-dodał i pocałował mnie w czoło.Ja tylko na niego popatrzyłam zdziwiona
-Myślałam ,że już mnie nie kochasz-powiedziałam
-Co ??? Kocham cię jak cholera i nie mogę uwierzyć ,że tak pomyślałaś-odpowiedział Mulat.Na co ja go pocałowałam.Brakowało mi tego.Niewinny pocałunek skończył się na spędzeniu razem upojnej nocy.
Mosia xoxo

sobota, 8 czerwca 2013

Imagin z Louisem

Hej miśki !!! Co tam u was ?? Wybieracie się na TIU ??Jak tak to gdzie ?? Tu macie imgina z Lou z dedykiem dla Patrycji S. Wiem miał być romantyczny ,ale niestety nie umiała nic wymyślić ,więc przepraszam jeśli się nie spodoba.
__________________________________________________________________________________
Obudził mnie dźwięk sms.Wzięłam swój telefon z stolika i popatrzyłam od kogo dostałam sms.Mogłam się spodziewać że to od mojego brata.Chce się spotkać ze mną i jego kumplami.Wauhałam się nad decyzja ,bo jeden z jego kumpli mnie nie lubi.Postanowiłam się wybrać.Umówiliśmy się do Nandos czyli ulubionej restauracji brata.Mieliśmy się spotkać około 15.Postanowiłam się ogarnąć.Wstałam z łóżka i poszłam do garderoby poszukać jakiś ciuchów na spotkanie.Wybrałam TO i poszłam do łazienki.Wzięłam prysznic i zrobiłam lekki makijaż.Popatrzyłam na zegar i zobaczyłam że jest już 14.Byłam strasznym śpiochem dlatego często gdy miałam wolne spałam do 13 i nienawidziłam jak miałam wstać na jakiś wykład przed 8,a to zdarzało się często.Poprawiła się trochę i wyszłam z domu w stronę Nandos.Po drodze spotkałam kilka fanek brata i jego kumpli.Zapomniała powiedzieć że moim bratem jest Niall...tak ten Niall Horan z One Direction.Pogadałam trochę z fanami i zrobiłam sb z nimi kilka zdjęć.Po chwili bylam już w Nandos.Tam spotkałam swojego Niallera i resztę.
-Co ona tu robi ???-zapytał Lou ze zdziwieniem i oburzeniem
-Poprosiłem ją żeby przyszła wiem że się nie lubinie ,ale chce spędzić czas z wami i z moja siostra.Więc proszę zachowujemy sie- powiedział Blondyn
-Yhy postaram się -odpowiedział mu Lou.Nie było to zbyt miłe spotkanie.Przywitałam każdego z nich dając im buziaka w policzek.Chciałam dać Lou ,ale on siedział i nie raczył wstać więc zrezygnowałam. Zajęła koło niego miejsce.Wszyscy pozamawiali to co chcieli i zaczęliśmy rozmowę o wszystkim i o niczym.Od czasu do czasu Lou na mnie zerkał ,ale gdy to zauważyłam zawsze patrzył gdzie indziej lub poprawiał fullcap'a.W pewnym momecie Lou pił pepsi a Harry go lekko sturknął i cały napój wylądował na mnie.Pobiegła szybko do łazienki.
*OCZAMI LOU*
-Idioto co robisz ???-zapytałem wściekły
-Sorry nie chciałem-przeprosił mnie Harry
-Chyba nie mnie powinieneś przepraszać tylko [t.i]-powiedziałem i pobiegłem do kabla.Stałem przed drzwiami i nie wiedziałem czy wejść ,bo to damską.Kurde nie mam pojęcia wejść czy nie ??Dobra wchodzę.Weszłem do łazienki i zobaczyłem [t.i] w staniku jak w kranie stara się zmyć plamę po pepsi.
*OCZAMI [T.I]*
-Eee...Jak tam bluzka ??-zapytał Lou
-No plamą nie chce zejść-powiedziałam zmartwiona-Po co przyszłeś??-zapytałam
-No ,bo ... ten...-jąkał się Lou-A sam nie wiem coś kazało mi tu przyjść chociaż cię nie lubie to musiałem tu przyjsc- powiedział
*Oczami Lou*
Ale co mnie tu ciągło że tu przyszłemu przecież jej nie lubie.
-Pokaż-powiedziałem i wziąłem jej bluzke i zacząłem ją prać.Co jakiś czas zerkałem na [t.i]."Ale ona ładna" przeszło mi przez myśl.Boże o czym ją myślę przecież to nie logiczne jak może mi się podobać mój wróg.Chociaż ona to nie mój wróg ale jej nie lubie.Zobaczyłem że [t.i] jest zimno więc wytarłem ręce i zciagłem bluzke.
-Co robisz ??-zapytała blondynka
-Masz ubierają bo ci zimno bo masz gęsia skórę-powiedziałem i dałem jej bluzke. Posłusznie ją ubrał.
-Do twarzy ci w mojej bluzce-powiedziałem
-Dziękuje ,a ci do twarzy bez koszulki-podziękowała i lekko się zamieniła.Ją się tylko uśmiechem i zaśmiałe cicho
-Wow pierwszy raz normalnie gadamy-zdziwiła się dziewczyna
-Racja-przyznałem jej rację.Wykreciłem  bluzke i zacząłem ją suszyć przy suszarce do rąk.
-Ciekawy pomysl- powiedziała [t.i]
-A masz lepszy ???-zapytałem ,a ona pokiwał głową że nie- no widzisz-Masz-powiedziałem i dałem jej moja ulubioną czapke.Ona założyła ją na głowę.
-Joł. Jestem Louis Tommo Tomilinson-powiedziała udając mnie.
-Oh Kotku wiesz że ją tak nie gadam-powiedziałem i podałem jej bluzke-Gotowe jest jeszcze troszeczkę mokra ale wyschnie-Powiedziałem.Ona wzięła bluzke i już chciała wychodzić ,ale chwyciłem jej reke i przyciągłem ją do siebie.Staliśmy strasznie blisko siebie że wystarczył tylko jeden właściwych ruch a pocałował bym ją ,ale ona szybko się odsunęła.Trochę zesmutniałem bo miałem ochotę ją pocałować.
-Moge bluzke i czapke ??-zapytałem
-Nie ,bo mi się spodobały-powiedziała
-Dam ci je później ,ale wolałabym mieć chociaż na sobie bluzke-zaproponowałem ,a dziewczyna nie chciała oddać.
-To co chcesz wzamian??-zapytałem
-Buziaka-zaproponowała
-W policzek ???-zapytałem
-Myślałam nad ustami ale to też może byc-powiedziała,a ja zbliżył się do jej policzka ,ale zrezygnowałem bo ktoś otworzył drzwi.Patrzyłem w ich stronę a tam stał Niall i dziwnie na mnie patrzył ,bo ja i [t.i] bylismy bez koszulek. -Czy ty przeleciałeś moją siostre ???-zapytał troche wkurzony
-Nie ,ale chciałbym-powiedziałem
-Nie wierze ci !!-krzyknął Niall
-Słuchaj Lou mnie nie przeleciał.A jesteśmy bez bluzę temu bo on dał mi swoją bo mi było zimno a on prał moją-powiedziała [t.i].Popatrzył na Nialla a potem na mnie a ją cicho wyszedłem słowo "dziękuje".Na co ona posłał mi jeden z jej najpiękniejszych uśmiechów.Boże ,a ona słodka.
-Ubierać się i za chwilę macie być przy stoliku i obaj mu jego rzeczy.-powiedział Blondyn i wyszedł.Dziewczyna dała mi czapke i chciała wyjscie ,ale po rąk kolejny dzisiaj nie pozwoliłem jej na to.Znowu bylismy tak blisko siebie ,ale tym razem miałem zamiar ją pocałować.Niestety znowu mi to nie wyszło.
-Co znowu ??-zapytałem zdenerwowany
-Przecież mnie nie lubisz to po co robisz mi nadzieje-powiedziała
-Masz rację nie lubie cię ,bo tak naprawdę cię kocham ale nie umie tego okazać dlatego jestem takim chujem w stosunku do ciebie.-powiedziałem i po chwili poczułam jej usta na moich.Całowała jak anioł.Niestety musieliśmy to przerwać bo zaczynało brakować nam tchu.
-Też cię kocham-powiedziała i przytuliła.I oto kibel w Nandos stał się miejscem w którym uświadomiłem sobie to że [t.i] jest ta jedyną.

Mosia xoxo